Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 17, 2011

today is simply my worst day ! =((

emm , okay . saya dah tak boleh tahan . da masuk minggu ke 3 kite bersekolah kan ? i guess so . . ehmm . 3 minggu ni jugak lahh saya balik , termenung , menangis .. eh kenapa susah sangat awak nak pergi dari kepala hotak saya ni ? saya dah cuba macam macam cara untuk lupekan awak okay ? faham tak ? ish bodoh saya jealous la ! ye ahh , dlu waktu awak tunggu saya , saya buad derk kat awak .. and now saya dah dapat balasan nye kan ? awak couple dengan orang laen . haha . yes . terbaek . bodoh , da la saya dapat tahu sehari selepas kite jumpa .. ingat tak ingat tak ? mase tu kite sambut birthday sahabat sahabat kite .. saya baling tepung kat awak . HAHA comel gile muke awak . err , shit . taknak ingat ! sakit hati ! hal ni pun saya ade posted dah kan ? -,-'

hmm , dalam kelas saya bersyukur sebab awak duk belakang saya , so saya tak tengok muka awak .. tak rase sedih or whatever kan .. tapi .. makmal science td .. and bilik sejarah , selaluuu muka awak saya tengok dlu . kenapa weyh ! yang kelakar .. saya pandang awak , awak ternampak .. saya tunduk .. then , awak pandang saya , saya ternampak .. awak tunduk .. haha macam ape jhe .. haihhh , kite tak bertegur dah sekarang kan ? even sahabat sahabat kite always keneng keneng kan kite balek , tapi kite still buat tak dengar kan ? ye lahh , sebab masing masing dah ade pasangan tersendiri kan ? :')

aritu awak ade nyanyi kan ? lagu dadali tu .. aha .. saya tak pikir ape ape pun mase tu taw . dorang yang lebih lebih .. cakap awak nyanyi utk saye .. HAHA come on guys .. dia just nyanyi lahh , lagu tu pn tengah hot sekarang .. takde makne ape ape pun ... cehhh .. ape ape dorang cakap i just keep deafening my ears again and again .. hihi .. buad ape nak amik port . awak bukan care saye pun . :')

hmm , susah betul nak lupekan semua memories ... awak ingat lagi tak ? mula mula kite kenal .. cehh . hihi ... gentle jhe datang kat budak baru ni kan .. last last tanye "boyfriend awak skola paya besar kan ?" ngahaha . saya ingat lagi .. tu lhaa soalan pertama awak ... and i will never forget it .. ohh yaaa .. mase mula mula dlu , awak bukan maen yea tana saya tahu number awak eah tyme bo text dengan saya guna number awk ? bueekkk ! HAHA . bo btaw saye gak . saye simpan jhee number awak , na tengok sampai bila .. last last .. awak text jugak saye kan . hihi .. then then ... dlu kite tiap tiap minggu keluar kan .. berkepitt jehh .. peg sane awak , peg sini awak . aihhhh .. -,-'
tapi to semua dlu .. skang kite ta btegur da .. senyum pun tidak .. agak kecewa ..

awak , ape salahnye berkawan even awak dah ade gf and saya dah ade bf . saya tahu .. awak ni jenis cool jhe kan . nak girl tegur dlu and bla bla bla . saye kenal sayang saye .. :'))

ish , kenapa saya niii ! tak patut betul kan .

No comments:

Post a Comment