Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 29, 2011

Merentas Desa !

28 January 2011

weehoo ... nak tahu takk . saya dapat nombor ...........

err , saya tak dapat . tapi saya jadi HERO ! :P
okay .. mase dilepaskan tu , saya lari kemain .. saya tinggal kawan kawan saya yang lain .. lari punye lari punye lari ... sampai kat satu tempat to , tsempak dengan kawan saya yang sorg ni .. Rabihah Adawiyah ( ruby ) .. saya pun lari dengan dia .. dia cakap Halimatun Sakdiah ( adda ) pengsan ! saya tak risau sangat mase tu sebab dia ada dlm kereta cikgu ... then , saya berjalan jea dengan ruby ... berjalan punya berjalan dan berjalan .. tetibe si Halimatun Sakdiah ni ade blakang saya . punye lah terkejut .. saya marah dia .. kenapa lari jugak dah tahu nak pengsan !! ggrrr~ dia jawab dengan muka poyo dia tu .

"sha , adda okay lhaa ..."

ish .. saya pun pegang tangan dia .. saya berjalan dengan dia . yang lain dah ke depan dah .. skejap skejap dia genggam tangan saya kuat kuat . saya tahu dia ta larat sbenanye . tapi saya suruh dia kuatkan lagi .. haa , mulalah saya membebel ..

"adda ni dah tahu nak pengsan nak jugak lari ... kalau pengsan dekat tengah tengah sini cmne ? sape yang susah ? shaaaa jugak kan ... nasib lhaa adda ni kecik .. ringan lha jugak .. kalau tak mcm mane bla bla bla bla bla bla !"

hihi , saya ni memang kuat beleber .. cik abang pernah kate gnie ..
"sha da la kuat beleber ..."

ish rase na sepak jhe .HAHA . *lari topic !

okay , kemudian nasib ade Afiqah .. boleh lha dia tolong saya if si adda ni pengsan sekali lagi . *muka dia sangat pucat !*

yang best nye .. fiqah ni dia jenis straight jhe cakap .. dia kate gni ..
"eh adda bkpe kau ta rehat jhe kat cikgu td . kau ni suke nyusahkan org kan "

HAHAHA . dengan adda skly ketawa .. td adda kne beleber dengan saya .. saya bertapis lha jugak ckp .. skg ambek nok adda .. Fiqah datang ! hihihihi .. tp fiqah ni memang kelaka sket orgnye .. :D

then sampai lhaa tempat yang ramai budak budak perempuan "tunggu" .. SAWAAAAHH ! hahaha . shit , makin teruk ! sebab hujan lebat semalam kan .. bole jd kolam da kat situ .. saya redoh jhe lhaa . lantak lhaa kasut basoh ke ape ke .. redah lagi redah lagi ... dengan lecak ape semua . pehh memang sakit hati lhaa . geli doe ! dan dan mase tu jugak lhaa adda mu da lembik ! ya allah , ingtkan ringan lha budak ni .. rupenye BERAT ! haha . dia melepek plak kat saya .. fiqah ta abes abes membebel .. HAHA . saya dah panic .. sebab jalan situ licin , adda plak na pengsan .. memang terseliuh lha kaki saya mase tu .. saya suruh adda kuatkan semangat jugak .. nasib baik keluar jhe dari tempat jijik tu tempat check point .. saya and fiqah terus bawak adda masuk kereta cikgu R .. dan dan ... baringkan adda , terus dia pengsan . saya panic weyyy . nak menangis dah , tapi nasib fiqah ade , dia gerakgerakkan badan adda .. saya terus pergi ke arah pintu belah sana , bukak air saya then jirus air kat muka adda .. dia sedar .. tapi mata still tutup .. dia ckp mcm ni ..

"sha , tolong adda sha .... sha jgn tggl adda sha .. sha .. nak air sha .. sha adda pening sha .. sha , jom lari sha .. sha , adda na menang sha .. sha tolong sha .."

mase tu mule lha aku menangis .. dengan adda sekali menangis .. aku cuba relaks kan adda .. *memang lha kami nangis ! kecewa lhaa last year dah tapi ta dpt menang!*

mase saya tengah kibas kibas adda , saya nampak cik abang . hihi .. patu da dekat 10 minit gtu , adda ajak lari balik . dia nak kejar semua org .. kepala HO dia ! saya punye lha membebel .. dia bangun jugak .. saya kata jangan daa ! jangan ! fiqah plak .. mu ni ta abes abes na nyusohkan aku .. mu pengsan kat depan nti aku tak tolong doh . HAHAHA

dia na jugak lari . saya pun ikut jhe lha dia ... berjalan berjalan dan berjalan ... dia buat lawak plak .. dia kate dengan cara ni lha dia boleh lupekan kepenatan dia .. so dia melawak , saya and fiqah gelak jhe lha . dah memang lawak . hehe . pastu hujan .. kami main lari lari dalam hujan .. *dont leave me DARLING ! , ohh no ! i love you !* hahahaha . kalau ade cik abang ni mesty best lari same dia . HAHA . pastu .. ade ke patut dorg pergi tuang air kat tudung + muka saya .. memang berjeruk lha saya . HAHA . tapi seronok sgt ...

mcm mcm lagi kisahnye .. saya malas cerita . smpai jhe kat sekolah .. saya pergi kat wendy .. wendy kate , ehh bru smpai ke ?
saya ; adda pengsan tadi , sha dengan dia ..
wendy ; pehhh sha jd HERO ! *sambil peluk saya . HEHE*

patu cik abang menganjing saya ...
dapat nmbor brape ? HAHA .

cis . tembak mati kang ! hehe .

pastu saat saat yg ditunggu tunggu .. perempuan B dlu .. pastu lelaki B .. pastu perempuan A .. saya memang ta menang lha ye . hihi . kawan saya SYUHADA RAZALI .. adik saya sorg tu .. NATASHA SHAZHIRA .. nombor saya tak pasti ... lelaki A pulak .. bla bla bla ... nama adik saya .. REDZUAN RAMZI ! wahh menjerit lhaa kan .. haha . walaupun dia rumah kuning. hihi .. dia nombor empat .. then ... tempat kedua rasanya ... MUHAMMAD ZUL SYAFIQ ! huaaa jerit lagiii ! HAHA .. rumah bende saya tak pasti .... manakala johan ................. FAZRIM FIRDAUS !!! awwwwwww!! aaaaarrghhh ! ABANG LONG WE LOVE YOUUU ! haha kumpulan kami paleng selok menjerit ! *rumah merah...

huaa . bangge ah gak adik beradik angkat saya menang .. *acik sorg jhe takde . HAHA*
-abang Long ( Fazrim Firdaus )
-Abang Ngah ( M.Zul Syafiq )
-Redzuan Ramzi ( Adik )
-Natasha Shazhira ( Tasha )

tahniah ye korgg ! i love youu !

utk syuu sekali .. i love you syuu !

*menang keseluruhan , rumah kuning . melayang duit saya kena belanja cik abang makan . haihh.

No comments:

Post a Comment