Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

decided to change my kitty's name -,-

hehoo . before this ade kan saya posted pasal anak kucen saya kan ? alaaa yang saya sayang sangat to . yang nama dia Chiqa to .. hmm , why i have to change her name ? because ramai sangat kawan kawan saya cakap gni "ehh kenapa mcm tu ? cikaro ke ape ?" kakak sdare saya plak ..

saya ; comel kan yang ni .. name dia chiqa ..
cousin ; ro ..

terus dia tambah .. grrr sangat gram .. saya cakap kat mama saya .. nama dia chiqa .. mama saya cakap "eiuww name macam gedik jhe . tukar lah dik .. bg name dia Cheeta .. sebab bulu dia pun macam rimau kan .."

muahaha .. thats great mom ! so itulah name baru for my dearest cheeta .. cousin saya cakap .. "ish .. senang senang jhe dia tukar nama ." HAHA . cool lah cousin .. baru lahir seminggu kot .. so takpe lagi kalau tukar nama kan ? hihi .

and yang dua ekor lagi to , dunnoe lhaa na bg name ape .. sebab dua dua serupa bulu nye , na bezakan pun kompius lagi .. hmmm .. rindu Bubu yang dah mati to .. saya sempat bg name kat dia sebab bulu dia same warna dengan mummy dia . and dia sekor jhe warna mcm tu .. so senang lah . and cheeta pun same . sekor jhe warne mcm to . ekot belah bapak dia .. dua ekor lagi ni haihhh ..

haaa .. yesterday my grandmother and grandfather dtg umah , so cakap cakap bout kucing .. pehh name name kucing mereka lagi power bahhh .. ade Waity , Eka Kartika , Den Olliden , Nelly and bnyk lagi lahh . hayaaa power ohh .. jealous sekejap . HAHA . oppa and atuk .. help shasha ni tatahu na bg name ape lagi dua ekor . :(

ohh eh peeps , anak kucen saya ketiga tiga da bole bukak mate , and cheeta yang last sekali bukak mate . aihhh .

No comments:

Post a Comment