Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

haaa , tired day . la and la and la . boringg !

okay today dekat sekolah everythings was fine ... mase PJ .. wahhh so fun lah ! saya and da gang maen bola bohh ! ngahaha . memang lawak lah girls maen bola , terjerit sane , ketawa sane , terkekek sini .. hish memang fun ! mula mula kami maen kat padang , then tengok budak budak lelaki dah tak maen kat tempat yang ada simen to , so we all beralih kat situ pulak .. actually , saya agak segan main kat situ bcause bdk bdk laki tengah duduk kat tepi tepi tu .. but , saya buat keras jhe lah sebab they all nak main kat situ jgak . okay .. yang paling buas sekali maen , Adda ( Halimatun Sakdiah ) Ayu ( Nurul Ramizah ) , Fiqah (Afiqah) , Wendy ( Najihah Nazri ) and Jiha ( Najihah Rahman ) .. si ayu and jiha to demam , tapi maen bapakkk lah lasak nye ! Adda pulak , siap kasut sekali terbang ! HAHAHAHA . that was very funny because bola pergi ke tepi *kaki pekong! , but kasut betul betul go straight and atas kepala Wendy sahaje . HAHAHA . sampai terduduk kami ketawa .. and me , dapat bola .. happy gila .. hahaha , bila sepak haihhh memang lah pergi jauh tapi lepas to , terduduk .. kaki sakit . grr ! *bkpe aku lembik sangat? then bola ke arah saya , terus saya bangun ! takut weyy kene muke sia sia saya menangis kat situ . ngeheh .

selesai semua , kami naek ke atas dan rehat dan kemudian mulakan pembelajaran spt biase lah kan .. hmm , okay .. i'm a lil bit frusted because mase math saya tertidur .. ngantuk sangat .. and sangat sangat lagi kecewa sebab cikgu masuk bab baru .. and i'm a LOSER .. tak tahu ape ape . :'(
tomorrow takde math . how can i LOVE mathematics ? can u help me ? im gonna faced SPM this year ! :'0

then bla bla bla balik rumah terus makan .. OH EM GEE sangat lapar weyy .. tatahu kenapa today saya rasa sangat lapar . then makan makan makan online sekejap ... then my dad said that Acik ( Raja ) and Angah ( Zulsyafiq ) datang rumah * dont pelik cuz i call them like that , we're like family dah :) . and baru saya teringat ! acik nak minta tolong saya buatkan fail seni dia .. grrr saya tak mandi lagi weyh ! saya pun keluar lahh dengan muka busuk saya . :P
acik bawa kan saya laksa and laksam .. huahhh mcam tahu tahu jhe itu fav saya ! sayanggg acik ! pastu saya minta barang barang keperluan , hampeh . dua dua tak bawak . then angah called Wendy ( Najihah Nazri ) to bring all that we needed . so , sementara tunggu cik wendy kite , i take that time to shower , ngehehe . sedang sedang elok saya habis mandi Wendy sampai .. dengan muka baru bangun tidur dia*pun tak mandi !*

dia siapkan fail untuk *TUTTTTTTT* dan saya bantu Acik .. angah kesumbatan , sian dia . hehe . then dah siap semua Cik Tasha ( Natasha Shazhira ) datang nak mintak lagu lagu . so i just give her my pendrive *malangnye dia kate pendrive saye taley bukak . whyyy ? :(
okay that means i have to buy another pendrive aite ? ngehehe . :D MAMA nak pendrive baruuu ! :P

then mereka pun pulang , saya siapkan adik saya nak pegi mengaji .. *saya tudungkan gaya Hijjab awwww<3*>

8.30 saya pun amek adek saya . di lorong 83 jhe . uma saya 84 . haha . otw to lrg 83 . i saw kelibat yang saya agak kenal , looks like my adopted brother and ... yahh . thats him ..

saya ; nak pegi mane ni ?
adik red ; nak g depan
saya ; nak buad ape ?
adik red ; hah ? *POYO lha mu dik!
saya ; hmm takpe lahh ..
adik red ; kak , na g anee ? *sahut dari jauh kerana saya sudah memecut ! hehe

then saya round round skejap dengan baby kaytrisha then saya masuk rumah then saya ambil baju sekolah then saya gosok then saya nak tidur ! bye !

No comments:

Post a Comment