Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

Happy New Year Everybody !

hoi hoi happy new year rakan ! saya sangat gementar kerana saya sudah 17 tahun .. nak tahu kenapa gementar ? yes sebab SPM .. what the .. grr~ tapi takpe .. saya suruh bie saya ajar .. bie kan bijok ! hahaha ! *lari topic suda*

ehe , malam menanti New Year kan , saya gado sama b sayaaa .. huaaaaa menakotkan .. hihi ... bukan takut kat dia .. takut saya mengamuk .. BAHAHA .. sbb saya dah lah tengah sakit perut kan .. musim saya pulak tu .. memang darah cepat naik ! tapi saya sabar dan sabar kerana bie saya tak pernah tinggi suara kat saya taww ! sebab tu saya sayang diaaaa .. ta text pun .. dlm pkol 11.30 saya call dia .. saya minta maaf .. *belum ape ape ag dah menangis* HAHA .. macam ape jhee .. then dia pun okay ... *saya minta maaf sebab saya yang carik gado* ngehehe .. korg ta perlu tahu lah ye ? sebookk ! then text text text ... new year dahh . selok saya text dia wish New Year .. dia orang pertama saya wish *sorry ima kau orang kedua* then sampai lah sekarang kami duk text lagii .. saya rindu gilaaaaaa kat dia .. arini ta dapat jumpa .. hujan lebat bohh ! emm emmm .. okay lahh . saya nak bertext-ing dan bermanja-ing dengan hubby saya . byeeee!

No comments:

Post a Comment