Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 24, 2011

err .. nak tegur ke ta nak ? ehmm ..

okay .. harini di sekolah okay jhee .. but , seperti biase .. i can't focus ... asyik na pandang belakang jhe . haihh . benci rase dengan diri sendiri .. :(
tadi , saya tengok awak , mcm sakit jhe . ish risau gila kot ! saya suruh ayu tanye kenapa dengan awak , tapi awak cakap awak takde ape ape .. hmm are u sure ? tgk mcm tak larat jehh . lalala ~

hah ! sejak pelajar - pelajar SMKMK diWAJIB kan memakain baju A.Z.R.B kalau nak keluar kelas tu , saya langsung tak berani nak keluar dah . tapi gilee ah harini ... saya memberanikan diri memakai baju tu . HAHAHAHA ! najihah nazri tak habes habes gelakkan saya . ciss . pdhal sebab dia lhaa saya pkai bju tuu ! *teman dia amik senarai nama pelajar rumah merah* hahah , taley bla . masuk jhe bilik guru . cikgu handsome kate gnie

Cikgu ; Zip ..!
Saya ; alaa tana cikguuu ! :(
Cikgu ; Zip jugok ... !
saya ; maluuu !
Cikgu ; Zipp !

... zraappp saya zip....

cikgu ; haaa , kan baru comel !
saya ; cikgu selalu buli saye :(

hahahaha .. taley bla , ni kalau saya duduk kat tepi jalan raya sambil pegang bendera merah tanda org tengah buat kerja ni , memang gaya minah bangla dah ni . ta pun minah indon *sian mereka ta bersalah*

ape ape pun , saya seronok pkai baju tu .. warna dia pehh .. boleh meyilaukan mata sesiapa sahaja . HAHA . kalau pakai waktu malam tengah bawak motor dijamin lahh korang tak eksiden . so , pakai lah baju tu . HAHAHA !

komen saya tentang peraturan terbaru itu ; saya rasa mungkin cikgu cikgu semua buat peraturan wajib pakai baju AZRB *pakai ye , bukan pegang.kalau pegang kne maroh !* ni utk mengurangkan lagi pelajar keluar ke tandas semasa pelajaran sedang berlangsung , ye ah ! mane tak nye , ade jhe hok pkai baju mcm tu , satu kelas tepuk tangan kat org tu . malu ah . jadi HOT skejap . HAHAHA! ehh itu tanda mereka berani taw ! mcm saye , HAHAHA ! dan satu lagii , peraturan ini harus diteruskan kerana mudah cikgu nak mengecam sape ponteng . sebab takde baju AZRB kan .. setiap cikgu ade satu .. huaa hebat kan ? :P
saya sokong cikgu-cikgu ! :D



*berdebar nak g sekolah esok sebab mereka mereka kata nak baling telur dan tepung ! :'(((

No comments:

Post a Comment