Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

kena tinggal bas ! -,-

SAKIT HATIIIIIII

macam ni cerita dia . saya baru jeh nak pergi ke bustop , dan dan bas saya blah .. mujur ade lagi mamat mamat yang sentiase bersama dengan saya semasa didalam bas .. Bo , Adik Red dan Syafiq Milo ... ehmm .. saya tunggu kat bustop dengan najihah nazri , then saya nampak mamat mamat nih na ke arah sekolah kebangsaan mat kilau , saya gelabah . dorang nak tinggal saye lagiiii ! haritu macam tu jugak ! tinggal saya ! saya terus menjerit .. BOOOOOOOOOOOO ! berlari mengejar mereka .. hiyarhhh hiyarhhh ! pelepakkk terus saya tepuk bahu bo yang gebu itu . hihi .. then dorg gelakkan saya ...

bo ; ehh bakpe ni .. gelepor lari .. tah pape ..

.........dorang gelakkan saya .................

saya ; korang ni ! selalu tinggal !
bo ; dah tu na suh wat ape ..
saya ; atleast panggil lah !
bo ; ahhh , lain kali ALERT sket .
saya ; -,-'

gerangg .. hehe tapi still gelok gelok sebab saya tahu perangai bo yang menyakitkan hati tu . HAHAHAHA ! bo , sorry kutuk sikit jhe eh .

pastu dah sampai kat skmk .. kami tunggu bus disitu .. memang amalan kami setiap hari rabu kerana kebiasaan nye bus akan hantar budak sekola renda dlu then bru amek menengah .. tungguuuu .......

bo tak habes habes salahkan saya sebab tamao naek bus yang lagi satu .. *segan* sebab tu bukan bus kite lha gile even satu syarikat .. laen bos kan ! -,-

then sambil tengok si syafiq and bo bertomoi tomoian .. *mcm bebudak weh !
adek red saya duk diam jhe dri tadi .. yang dye tahu , ketawa dan senyum dan baling batu SAMPAI KE MUKA SAYA ! grr ! nak tembok ase ! haha .

memang sangat lame lah tunggu bus , takde jugak .. smpai pukul brpe tah . memang dah lewat lah kan .. so , membuat keputusan utk mengecall hafiz faisal minta tlg dia amek .. dan dan dia da na smpai sekolah sebab dia ade latihan rumah sukan.. *buuu KUNING ! merah YEAHH ! memang tahap gelepor dah mase tu .. mereka nak tinggal saya .. mereka nak naik bus bee huat .. saya mula menangis .. mereka berkata ..

bo ; bkpe tanak naek nye ? takut jatuh market ah ni .. alaa koya la muu ..!
saya ; bukan mcm tu ! aku takut ! tak berani . !
bo ; kiteorg ade ni kan ... ish kau ni . bkpe kau nangis nyee !
saya ; still menangis ..

adek saye dan syafiq gelak kan saya berdekah dekah ! ciss !

saya pun membuat keputusan utk kembali ke bustop SMK Mat Kilau , sambil berjalan sambil menangis tidak ditemani oleh 3 jejaka itu . grrr ! and hereeeee , satu satu nye penyelamat saya bila saya ada problem .. encik Hafiz Faisal .. *serius dia akan muncul kalau saya ada problem , macam dia tahu tahu jeh,selalu sangat dahh!*

hafiz ; cmne bole kne tggl bus ni ?
saya ; mane tahu bus to pergi mcm tu jhe .
hafiz ; olololohhh nangis ke ?
saya ; ishhh !
hafiz ; ahaha , okay okay . nah call mama .
.....lega......

keheningan malam membangun kan .. kepayahannnn jiw.... "hello"
saya ; ma ! adk kne tggl bus !
mama ; HAHHA ! mcm mane laah bole kne tggl . da apz ade tu suruh je la dia anta ye ?
saya ; apiz ade latihan lari ..
mama ; haa yelah tunggu ye mama amik ..

tunguuuuuuu ...
di saat kesedihan itu lah classmate kesayangan saya datang , nurul ramizah , hafizah dan rabihah adawiyah ... mereka berkata .

hai sayangggg . kenapa menangis niii ..
saya ; kena tinggal bus ..
and bla bla bla dorg teman saya . kemudian mereka harus ke perjumpaan mereka kan . saya keseorangan ..
:(

encik hafiz sedang meng-warn up kan diri bersama ahli ahli yang laen , tersenyum tengok saya . MENGANJING !

kemudian cik Helmi a.k.a Emy menegur

kene tinggal bus yee .

cis .. gerang aku !

tungguuuuu .. 15 minit lepas tu , mama sampai ..sampai rumah pada 4.13 .. terus msg bo mengatakan saya dah sampai rumah . kemudian terus on9 ... bayangkan .. dari pukul 2-4 .. penat weyh tunggu and .. saya paling benci menunggu !

kemudian sedang sedang meng-on9 .. baby kaytrisha kate ..

kak cha abang apiz datang !

saya pun keluar dengan muka tak mandi ! haha . dia datang bersama adik red saya .. dia menceritakan kepada saya bahawa petang tadi di sekolah ada budak lelaki kena rasuk and saya . OMG ! terkejut gila kot ! sedang leka bercerita .. azan berkumandang ..

saya ; ohh gherik doh ? dok pasan pong ..
apiz ; ho lha gherik doh .


HAHA . tah pape .

then dia pun pulang .. vrommm kedengaran kereta memecutnya .. adk saya baru nak pergi .. bersama Icon yang comel itu ... *rumah selang satu lorong je dik , jalan kaki je lah budak manje !*

kemudian sekarang sudah 8.11 , kejap lagi saya suruh hafiz faisal datang ke rumah untuk membantu saya membuat kerja sedikit .*kejam . so saya nak mandi . byeeeee !

No comments:

Post a Comment