Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 16, 2011

salah ke ?

tujuan saya menaip kali ini adalah kerana saya kecewa dengan segala apa orang kata tentang hubungan saya dan cik abang ..

salah ke kalau seorang perempuan mempunyai seorang kekasih lelaki yang muda dari dia ? rmai yg ckp cmni ..
"to laa,couple lg dgn bdk muda"
"knp pilih bdk muda dri you ?"
"ptotnye pilih lah yang sama umur atau lebih tua dri kita sbb nti dorg akn jd ketua family"

eh kenapa ni ? salah ke ? ya allah tolong lah ye .. saya dah penat dengan semua ni .. haritu saya sampai menangis mengadu kat mama hal ni ..mama sndri ckp "lahhh,muda setahun je..ta jauh mane pun,takde pape lah dik , peduli org kate"

saya ckup frust okay .. semua ni tak mendatangkan masalah kat korg pun , so kenapa korg harus ckp mcm to . korg tak pkir ke ape saya rasa bila korg kate gitu ? and terutama sekali , org yg awk gelarkan "bdk" to , msty dia terasa sgt kan ? faktor umur tak penting lahhh .

ahh , dah lah .malas na mess kan kepala otak dengan hal ni .. smpai sini je .. bye .

p/s ; Justin Bieber & Selena Gomez sweet je saya tengok ..

No comments:

Post a Comment