Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

1 Mei 2011

haa , saya pergi Kuala Lumpur ikut rombongan Tabika baby ade buat lawatan ke Petrosains and Aquaria . saya taknak ikut tp kne pkse . peg balik hari . penat kot . saya beria ni ckp ke mama tana peg tana peg , tp kne gak peg .. mama ta peg sbb dia ade kt Johor .so , saya , baby n abah saje . erhh mmg bosan lah kan .. dengan berat hatinye saya ikut .

bas brenti kt temerloh .. makang makang skjp .. pstu sy terpandang kt meja depan punye depan belah kanan sikit dari saya .. dalam hati saya ckp "ehh , tu mcm iqah .. dia ade sekali ke td ? ta perasan pun" . ptu tyme na naik bas balik , ye lahh dia satu bas dengan saya . duk blakang saya langsungnye . cmne laa sy bole ta perasan . HAHA . adik dia satu tabika dengan baby . *you alls jangan jealous okay , we alls bercuti bersama . :D (Iqahlicious a.k.a Iqah Nizer)

lepas to , dah smpai KL .. saya ingat pergi petrosains .. sbb sy dgr mcm petrosains . rpe rpenye Pusat sains .. wah beria lah saya .. sbb saya tapenah peg . Petrosains and Aquaria sy dah bosan kot . to yg tana ikut ! hehe ..

da smpai haa mule la selok saya .. sbb tapenah peg kn .. mcm mcm sy tnye abah saya .. itu ini itu ini .. tahu tak , baby menangis sbb takut dinasor ! HAHAHA ! kekek kekek sy gelak . pstu tyme sy na balik dah , terserempak dengan Bobby a.k.a Ariff plak . dia ajak saya jalan skli . sy kate taley sbb sy ikut rombongan n na ke KLCC dah . pstu dia kate okay . pastu saya gerak ke Bas , makan makan then gerak ke KLCC . spnjg pjlanan sy tytooo saje . penat kot . dah smpai KLCC , cikgu kate na pergi petrosains dlu , kalau ta penuh dia na masuk petrosains . smpai sampai tiket habis . bayangkan . . bapak lah buat penat nye naik atas ptu nak turun balik ke Aquaria .. korg imagine lah mcm mane .. dah lah flip flop saya buat hal haritu .. bpe kali sy terpeleot .. bengang ! pstu masuk Aquaria .. haa , saya selok balik sbb sesungguhnya saya suka binatang . mmg niat tanak peg kan .. tapi bila dah tengok haiwan haiwan , haa mmg selok lah .. pstu tyme dekat dalam terowong to kan , sesak sbb eskulator rosak .. so smua berhimpit himpit dengan panasnye lagi .. kan .. pastu ikan pari yg bsar sgt lalu .. pstu semua 'WAAAWWWWW !' ptu ade lah cina to kate gni "UFO UFO !" hahahahaha ! semua dlm to gelak .. saya dengan kakak paling selok skli .. oh lupe na ckp .. kakak saya follow mse kat aquaria . dia kan blaja kt bangi . okay lepas to ape lagi ek na cite .? to je la kot korg patut tau .. but we have a great day kat sne .. kan iqah ?

p/s ; Tahniah buat Izah sekeluarga dengan perkahwinan Kakak sulung dia .

No comments:

Post a Comment