Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 6, 2011

ape yg membuke selere saya utk mkn? :D

haa harini sha na cite pasal ape yg membuatkan sha nak makan walaupun dah kenyang*teruk beno prangai!

SENARAI MENU PILIHAN SHA
1-petai
ya allah , nikmat betul makan bende nih !
2-sambal belacan
yummy ! sedap wey !
3-budu
wah,ini mmg fevret lah !
4-ikan keli goreng+sambal
-pehh sedap!
5-ayam pedas
-naknak kalau yang mama,kakak n chek(mak saudara) masak.
6-ikan pari asam pedas
-makan pulok dengan sambal belacan , mmg berpinggan nasi!
7-terung goreng+sambal
-bg saya,takde org boleh kalahkan terung goreng+sambal kakak saya . yummy!
8-tempoyak
-sedapnyee!
9-ulam ulam
-cicah dengan sambal belacan !
10-udang masak lemak cili api
-yang ni saya suka yang saya masak sendiri n mama masak . org lain masak saya tasuke !

haaa,ini lah lauk lauk yang buat saya nak makan nasi . kalau tak mmg saya taknak makan nasi . nak nak kalau bagi Curry , kerang and sotong , mmg satu hari ta makan pun saya takesa .. hehe , tp skg da kurg mkn sambal belacan . mama beleber sbb muka dah mula tumbuh kesan kesan comel awww ! hihi . lagi satu , kalau makan lauk lauk yg kt atas ni tiap hari pun saya takesa . sbb mmg dah suke sgt dek pong !

selain dpd to , saya suka buah . segala buah saya suka .. biase nye lepas saya makan nasi saya akan makan buah .. *mak mertua ade kdai buah! :P *
acahh lah , haha , saya beli dari kedai kalau na buah .. segan na beli kat uma cik abang . aritu ma dia bagi free .. hihi .

disamping itu , tiap pagi sblum pergi sekolah saya akan minum susu dutch lady LOW FAT .. utk ape? utk bg saya cerdas otak sket ! saya ni dah lah lembab ! hihi , and .. wajib ada gula gula kalau na pergi sekolah , sebab ? takut mengantok .. nak nak waktu MATH & SEJ .. haaa ni cerita hot , mane mane budak lelaki yang baru lepas BERASAP to kan , haa mula lah carik saya .. "shaa ade gule gule ta ?" ahh mampos aku ta bg kalau ade pun , sape suh mrokok . hihi . kcuali kawan kawan baik saya sahaja . *JAHATNYE SAYA !*

haaahhh ! dan saya juga suka makan maggi , junk food , asam and minum air REVIVE tyme saya boring .. to yang gemuk saya skg .. yelaa , maggi kan duk dlm perut kite 10 hari .. and yaaa , saya tahu semua makanan n minuman yang saya selalu makan n minum semasa boring ni ta elok , nak nak tahun exam besar ni haa*SPM* .. tp nta la cmne na kurangkan .. sbb saya kalau boring mmg saya nak mengunyah !

itu jelahh utk harini .. kite jumpe lagi di episod lain ! *TAK SABET WEY !*

p/s ; sekarang saya tengah makan chocolate , korg nak ?

No comments:

Post a Comment