Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 3, 2011

demm ! i tak sombong ohkay !!

okay , cmni cerita dia .. saya nak ke kedai , saya bawak la adik saya .. saya suruh dia peluk saya kuat kuat .. *err .. tak sabet semua ni ye*

hmm , mari kita ke topic yang asalnya .. gini , tengah saya bawak mtor kan , ade lah mamat dua org ni .. lalu tepi saya .. sengeh sengeh , saya buat tak tau je la kan .. sbb saya tak kenal mereka kot .. what ? salah ke ape yg saya buat ? then dorg ckp "sombong lah tasha ni ..." . aihh , saya pun buat muke pelik pandang dorg , tros dorg blah .. yelah , bukan saya na menyombong . . saya tak kenal kot ! takan lah tetibe je nak senyum kat korg kan ? betul tak girls yg kat luar sana .. i bet y'all pn pena kena gini kan ?

second case is .. balik dari kedai , ade lah sekumpulan sahabat sahabat yang sentiasa berkepit to kan , lepak kat depan rumah dorg .. tengah saya bawak mtor nye , dia jerit "tasha , tasha ! meh jap..." then saya terus lah berpaling ke depan sbb saya tak rapat langsung dengan awak kottt ! mmg lah kakak sedara saya rapat dengan awak , tapi kita ta pernah bertegur ohkay .. so takan lah tetibe saya na pergi kat awak , ta ke mcm hape je perangai , kan ? betul tak ??

lain la mcm abang yang to .. aha .. dia senior saya .. tahun lepas dia form 5 .. saya tapena betego pn dengan dia sblum ni .. dia pendiam je saya tengok .. tp adik dia , mak aiihhh .. kecoh sekali .. hehe , td .. saya terserempak dengan dia , saya buat derk jela kan .. pastu tetibe dia pandang saya , dlm hati dia mcm ni saya rasa "nak senyum ke tana senyum .. ahh senyum jelahh" haaaa , na tau sbb ape saya ckp gtu ? sbb mula mula dia biase , lpas to senyum pastu tak senyum .. pastu senyum balik .. haa fhm ta ? klau ta fhm buat buat faham ye ? pstu saya senyum lah balik .. yelahh , dia saya kenal .. so saya senyum lah .. lgpn dia ex student skola yg saya tgh blaja kot . salah ke kalau senyum kat senior kite sndri ? tak kan tak kan ? haa . so ... bg korg cmne ? sila tinggalkan pesanan anda ye ..

p/s ; abang to cute , tinggi .. aha .. shy shy shy boy ! oh oh oh my boy ! *nyanyi plak aku nih*

No comments:

Post a Comment