Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

terkepit tangan . :'(

semalam mama and abah pergi gym , so mama amanah kan saya utk amik Baby balik mengaji .. saya pun call cik abang suh dia datang na amik baby .. sebab moto minyak tade . then , da smpai kat uma ngaji tu , saya buka pintu utk baby dari dalam .. pastu baby da masuk dia tutup pintu , saya ta sedar yang ibu jari saya still ade kat tepi pintu tu *saya duk depan , so kirenye pintu belakang punya tepi tu .. err .. ahhh faham faham sendiri lahh ..* sekali.. bamm , baby tutup pintu ..

saya ; "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRHHHHHH ! sakiiittt !"
cik abang ; eh kenapa ? terkepit tangan ke ?
saya ; BUKAK PINTU NI CEPAT LAHH !!
......dia bukak pintu.....
cik abang ; aduhhh , sakit ke tak ? jawap lahh , sakit ke tak ?
saya ; KE !! tanya pulak ! sakit lah ! ishh !
cik abang ; adohh , tahan ek ...

baby kat belakang muka nak nangis dah .. then smpai uma saya , saya pergi kat baby pujuk dia , saya kata saya ta marah dia , saya marah cik abang sebab lambat bertindak . HAHA .
cik abang ketawa jhe kerja ..

bayangkan , sepenuh penuh ibu jari saya ni pintu ni makan . grr ! pastu cik abang suruh amik minyak gamat ape ape ke kan . so saya bawak kua jhe lha minyak gamat and sesungguhnye saya ta suke bau nyee . eiwww .. then dia urut , memang melalak lahh*ta malu melalak depan cik abang sebab dia da puas tengok dah muka melalak saya . HAHA ! . sakit doe ! dia paksa saya gerakkan jari saya .. and boleh pulak dia ajak saya main yang "da da si si da si da da si si katak faru laya laya tap tap tap .. laya laya tap tap tap .. blablabla" hahah . sesunggunye kami kerap main permainan itu . ntah kenapa saya suka sangat main bende alah tu .. mcm fun je .. and saya selalu menanggg . AHA . sebab ibu jari saya boleh dilentikkan .. so agak susah org na dapatkan ibu jari saya . :D
lari topic suda .. haa , dia buat lawak gitu pulak an , saya pun menangis dalam tergelak lah .. tapi logic gak dia ajak main bende alah tu , sebab memang saya suka main bende alah tu dengan dia . :DD

ya allah tuhan saja lah yang tahu mcm mane sakitnye .. saya crite kat abah and mama , dorg gelakkan saya . mama kata nampak bengkak sunggu jari saya yang ni . AHA . lawak kot . taley bla . cik abang ta abis abis gelakkan saya . dia slalu ckp gni "KAH KAH KAH , kuat gile jerit !" maluuu . haha , sebab saya ta pernah lagi menjerit depan dia . :P

p/s ; tadi kat kelas , cik wendy main conteng2 papan hitam .. tulis cmni "Tasa <3 Hafiz Faisal (sebut pelat2 ek) HAHAHA . satu kelas baca .. kan tengah exam .. sunyi lah kirenye .. pastu ade pulak yang cakap kuat kuat TASA LOVE HAFIZ FAISAL . semua gelak . blushing . ohh yaa , ruby kate , si dia baca .. pastu saya buat derk jeh .. haihh , kalau si dia bace pun , dia ade perasaan ke ? dia bukan sayang saya dah . lalala . whatever . byeee!

No comments:

Post a Comment