Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 12, 2011

Queen Of Tears :D

eh-ohh ! arini saya na cerita tentang diri saya yang sangat kuat menangis .. yeah , saya menyampah gak kekadang dengan diri saya ni , hal kecik pun na menangis . contoh , kene marah dengan sesiapa sahaja .. terus menangis . HAHA . bak kata Nini saya ni "MANJA GEDEBEY!"
hahaha , yeah man .. dia tahu perangai saya kerana saya dan dia berkawan sejak 5 tahun lagi . okay , mari kita mulakan dengan cerita dulu .

dulu , adik saya demam .. saya menangis . haha , bukan ape , saya kesian tengoh dia . biase nye dia aktif sangat , tapi bila dia demam ... dia terbaring jhe .. hihi , setiap kali dia demam , saya mesty menangis . dia jatuh , saya menangis .. dia ta nangis pun . HAHA . dia kena cakar kucing , saya menangis .. dia kene pukul dengan anak JIRAN saya tuh ! pun saya menangis . sebab kesian kat dia . dia jenis tak buat org , so dia tahu mengadu je lah .. tapi sekarang ni , saya dah berani sound budak tu , tak kesah dah depan mak bapak dia pun . peduli hape .
dulu , saya dapat tahu yang kawan saya kene pukul dengan bf dia , menangis saya .. WEYH JANTAN KAU DAYUS SUMPAH AKU CAKAP!
dulu , saya dapat tahu "si dia" ade gf .. menangis saya .. sebab ape ek ? sebab saya sayang dia lah . HAHA . sekarang saya dah ada Cik Abang . ILY !
dulu sangat dah ni , saya menangis setiap hari kat sekolah depan "si dia" sebab bergaduh ( salah faham) .
kalau ingat balik kisah saya dan Si Dia , mesty saya nangis .


cerita haritu pulak ek

haritu , mase mule mule start sekolah , depan "si dia" saya buat cool jeh , tak heran pasal dia , kiranya nak tunjuk yang saya dah taknak amik tahu pasal dia dah , tapi balik rumah .. hambik nak menangis sampai puas hati ... 3 minggu mcm tu , sekarang .. saya dah boleh control .. *kenapa kita satu kelas :'(*
haritu , kelas kami kene hafal ayat hafazan .. balik rumah saya cuba hafalkan sampai menangis .
haritu , kat rumah , Wendy , Acik , Abg Long , Abg Ngah , Adik Red and Cik Abang buat surprise birthday party kat rumah saya , saya menangis .. ni menangis terharu . hihi .
sama jugak dengan Ima and Sam Juddin , dorg beli cake favorite saya , buat surprise kat bandar .. menangis terharu gak ni ..

ini semalam punya . :)
saya gaduh besar dengan cik abang .. ya allah sumpah kata penat sungguh melayan karenah cik abang ni .. mula mula saya dah minta maaf , dia buat derk jhee .. menangis terus saya .. patu saya berenti menangis .. saya pujuk dia lagi , dia sengeh sengeh jhe . menangis lagi saya .. pastu dah tak tahan lagi saya menangis banjir punye .. dia peg kat saya .. "ehh kenapa nangis ni ? HAHAHA ." ishh geram saya .. saya pun tergelak lah .. pastu dia buat blek perangai dia , saya tarik tangan dia .. dia tepis .. menangis lagi . pastu dia ungkit salah saya tadi .. menangis lagi .. pastu dia menganjing saya .. saya tolak dia ... pastu dia datang kat saya buat jalan gengster*saya ingat dia nak pukul saya taw* sampai je kat saya , dia usap kepala saya . awww . HAHA . pastu dia buat saya nangis lagi , saya tarik rambut saya , saya ksut masaikan rambut saya , pastu dia kate gni "ehh kenapa ni ? gatal kepala ea ? *sambil garu kepala saya* hahaha tergelak lah saya .. haihh ini lah perangai cik abang saya , kalau saya nak marah , dia buat lawak . kalau saya menangis , dia buat lawak . lagi satu , dia tepuk pipi saya , saya menangis . HAHA .

sekarang pulak ..
sekarang saya menangis , sebab cik abang keluar bandar .. saya risau dia mengorat . :'(
tapi saya percaya dia . cik abang ! saya sayang awak , jangan menggatal !

p/s ; cengkeng kah saya ?

No comments:

Post a Comment