Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 8, 2011

sudah dibongkarkan siapa CIK ABANG di dlm fb :P

huahaha , mcm good good jhe title kan ? ngehehe . gini , nok crite . saya dah ENGAGED dengan cik abang saya ... haha . ini semuaaaa kerja cik Lala kite . dia tulis gni ....


lala says ; Hafiz Faisal send lah status relation dgn Tsha Lvgne , sweet gle lah korang . duadua single kan ? so apa lg :D


HAHA , sungguh blushing saya . hihi , bila lala da buat statement mcm to , saya pun berbincang dengan cik abang . bincang punya bincang . kami decided na buat relationship .. :D

haha selama ni saya just luahkan kat blog je kan pasal cik abang kan . so now kwn kwn fb pun dah tahu sape .. :D

hihi . this is my cik abang ..

Muhammad Hafiz Faisal

mase ni 29-01-2011 .. :D


29-01-2011 .. sweet tak sweet tak ? :P

rabu . lepas habis tengok Khurafat , then terus ke TC bersama mama and Kakak .

orang cina makan besar masa ni . HIHI . thanks to mama .

haha , ini lah kami , actually kami dah lama .. tapi .. mcm mcm hal , leave back leave back . lebih kurang mcm tu lah . hihi .. tarikh ta ingat tapi tengah tahun lahh .

meh na cite sket mcm mane kami boleh rapat ...
mcm ni , saya baru pindah INDERA SEMPURNA . so , petang petang saya duk luar menghirup udara yang segar kan . *segar lah sangat kan ..* then setiap hari lah , ade je seorang lelaki ... bersama rakan , lalu tepi rumah , tapi setiap kali saya na tengok dia , setiap kali tu jugak lah dia pusing / tunduk kepala .. geram ! ade satu hari tu , saya naik mto dengan cousin saya .. cousin saya bwk moto .. kebetulan dia lalu tepi rumah saya , saya pandang dia tunduk muka . saya kata gni ..
"kakya kejar laki to kakya"
"uish buat ape ? sejak bila sha jd gnie . HAHA"
"nti sha cite , cpat lah !"

then na dekat sampai dengan mereka .. kakya menegur kawan dia ... *rupanya kawan dia tu kawan kakya ...
pastu saya mengambil kesempatan utk tengok siapakah jejaka yang sentiasa usyar saya setiap na dekat maghrib . HAHA .. saya jenguk kat dia .. dia pusing kepala .. saya beria na tengok . tak kira ah mase tu org na kate ape . yang penting saya dapat tahu sape yang duk ngusya saya .. haha yang kelakanye .. mase saya jenguk jenguk dia tu .. kakya tengah cakap dengan tukang bwk mto to . so slow lah dia bwak .. ade ke ptot cik abang ni , hulur tangan nak pulas bende alah tu supaya pegi dari saya . HAHAHA . taley bla btol . mase tu saya nak gelak tapi tahan je . HAHA . mcm mcm cik abang ni .. pastu saya still ta bjaye gak tengok siapa dia . saya buat dunnoe je lah kan . *mase tu dlm hati saya .. "nampak smart dia ni ..." HAHA*

patu .. dah maghrib . ada msg masuk .. lebey kurang mcm ni ha ayat dia ..
"hai awak , saya hafiz . dak form 3 tu"

saya pun balas lah kan , malas na tunjuk sombong mase tu kan saya pelajar baru ...
"hafiz form 3 ? sape ?"
"alaa , tak kenal ke ? em , bgus lah klau ta kenal"
"lahh ckp je la sape"
"sy laa yang lalu tepi uma awak maghrib tadi"
"HAH ? form 3 ? sumpah ? ya allah besarnye nampak mcm 20an dah tahu tak"

bla bla bla .. lbey kurang gtu ah cite dye ... selang beberapa hari .. saya ajak dia dtg uma . mase tu lelaki lelaki ganteng di indera sempurna ni tiap tiap malam datang uma saya lepak . sekarang HAMPEH blake ! haha . soryy korg .. pastu dia da datang , dia duk lua . saya suruh kawan saya ajak dia masuk *kawan dia jugak lah* tapi dia taknak , malu katenye ... pastu saya kua .. dia lari ! HAHAHA . pemalu gila . pastu afiq suruh saya peg dekat dekat dengan dia , saya pergi ah .. dia senyum pastu dia g jauh . pastu afiq suruh saya sentuh bahu dia .. saya tarik bju dia .. pastu dia gelak tros dia belaa . HAHA memang sangat pemalu lah dia mase tu .. *1st time jumpa , hati saya berkata . ya allah budak ni .. jadi laki aku bole dok ?* dlm hati je taw . HAHA . jeng jeng . dari situ lhaa bole rapat .. sampai lah sekarang , tapi byk kali gak berpisah dengan dia ni , berpisah .. selang sebulan , bertemu blek .. berpisah .. selang sbulan , bertemu blek . pelik kan kami ? HAHAHA .

p/s ; family saya dah sayang sangat dah dekat hafiz ni .. klau mama tahu je saya gaduh dengan hafiz , mesti dia beleber kate saya ade laki lain . HAHAHA .! * buat mase ni cik abang je lah yang sangat sabar dengan perangai saya dan dia ta pernah tinggi suara dengan saya .*







1 comment:

  1. jangan pijak kepala cik abg ko tuh ye. haha baca kisah ni memang aku kenal sangat la ko. boleh bayang dalam kepala situasi ko.

    ReplyDelete