Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 13, 2011

apakah ? sedih kot ...

huahaha , bru jhe saya post entry yang berbunyi "Queen Of Tears" , ngehehe . saya menangis lagi ... hatooiii . gini cerita dia ..

kan saya kate da kan , yang saya sedang menangis sebab cik abang kua bndr . haa , saya cakap kat dia "selagi apiz ta blek uma , jangan text or call sha. da smpai uma bru text sha" . dia buat sungguh . HAHA . malam bru dia text saya .. saya buat keras saya ah , mcm mcm saya kias dia . dia tak habis habis mnta maaf .. mase tu saya geram sangat , setitik air mata pun saya tak kuar kan . tengah marah an , ta egt pape ah ..
pastu dalam pukul 1 lebey *pagi taw !* dia senyap .. ta balas hape hape pun ..saya dah mula risau .. kehulur kehilir dalam bilik .. serius risau gila mase tu .. *baru nak pkir risau ! HAHA!*
saya buat keputusan nak call dia .. saya call , CRT dia da na abes bru dia angkat ..

"hello"
"apiz , apiz tyto ke ?"
"ta lhaa"
"da tu knp diam ?"
"manadhe , apz ta tyto pun,knp sha?"
"apiz... *mula menangis*"
"ye sha .. eh kenapa nangis , tana lhaa . shaa , jgn lha nangis"
"knp apiz diam jee ?"
"alaa , tade lha .. da laa , jgn nangis k ... shaa , brenti nangis"
"okay .. kite text k"
"okay"
"i love you"
"i love you too"

hihi , tahu pun saya takut . saya tahu kenapa dia diam jhe .. sebenarnya dia memang dah tidur ! saya tahu sangat perangai dia , dari dlu smpai skg ta bruba .. bila saya call , kate ta tyto lagi .. hish .. sayang sungguh kat dia ni ..

pastu dia anta msg ...
"lembut juga aty gf apiz ni. ilysm syg.muah !"

haa , mase ni lah baru saya nak minta maaf berbagai kat dia . pastu dia cakap laah , takpe lah sayang , kalau apiz di tmpt sha pn apiz marah . da laa lpekan k . ily .. hehe , saya sayang cik abang .

p/s ; terima kasih kepada Aqief Azmi untuk cake secret itu . sangat sedap lah you .. ! :D

No comments:

Post a Comment