Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 27, 2010

Tengok Wayang

malam tadi pukul 8.15 , saya , mama , kakak , baby , firdaus dan hubby saya tengok wayang cerita "Aku Masih Dara" . hubby saya belanja semua . :D
sedih cerita tu , saya tahan nak menangis , malu menangis depan farul . HAHA . dalam tepon biasa dah . dia siap tanye lagi "nangis ke?" saya terus geleng . tak nak menangis depan diaa . maluu , huduh muka . :P
mama dekat sebelah saya dari tadi lagi dah menangis * saya , kakak saya dan mama saya .. gila cepat menangis walaupun hal itu kecil*
bila tengok cerita tu , saya terfikir "agaknya bila lah saya nak insaf"
memang saya tidak minum arak an so on .. tapi saya tak tutup aurat and salam tangan kawan lelaki slumber derk je .. masa tu je lah saya fikir .. keluar wayang .. tak ada dah semua tu .. ishh . bila saya nak insaf ? HAHA .

lepas habis wayang , pergi rumah ima kejap . ambil barang , kemudian balik ke indera sempurna ..

sekian ...

No comments:

Post a Comment