Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, December 25, 2010

Rabu haritu , saya dan ima pergi Gala Night .. kat wisma belia .. saya lewat sikit sbb .. entah lha knp . HAHA . then .. dah sampai wisma , mula mula saya nampak Zaed .. pastu ima tanye mana na masuk , then dia tnjuk , lepas tu , saya dan ima duk depan pintu lagi .. saya jenguk jenguk , saya tgk satu band bru na perform .. saya pun ckp .. "ima , org dah penuh , malu aku na masuk ... " jap jap sabar lha .." pastu kan .. ima ckp gni "ehh sha , aku mcm kenal lha lagu ni .. cbe ka dgr elok elok , lagu Mr.A kan ?" then saya ckp .. "ehh takan lha ima , ade org perform lagu dye kot .." then saya tgk beto beto .. OMG ! yess itu MR.A .. dia dah potong rambut ... ptot lha saya tgk laen jhe muka .. pastu alya kua , "tasha kan .. err tasha duk mane ekk .. aduu ta engt lhaa . haa tasha duk table 15 .." saya dan ima pun masuk ... masa saya masuk tuu , saya ta sanggup tgk kat pentas , saya pandang kiri kanan , tebalkan muka . semua org tgk pelik . aduuu .. mmg na nangis sgt sgt dah , saya tahaaaaaann , sampai jhe kat table .. saya satu table dgn sis aylma and gmart .. lepas tu , saya terus duduk sebelah sis membelakangi pentas ... dye nyanyi satu lagu . okay abes satu lagu , satu lagu lagi .. then satu lagu lagi .. then abes dahhh . serius mase dye nyanyi menggigil tangan saya .. dah lama tak dengar suara dia . :(( saya tunduk bawah , menangis . ima genggam tangan saya kuat kuat .. saya tahan lg , mmg pening kepala aw tahan menangis .. lepas tu kan .. saya lega lha dye da abes nyanyi .. saya pkir dye tros balek .. dan dan .. dye duk meja dekat dgn saya . lagi lhaa saya na menangis .. saya sabar sabar dan sabar .. saya buad cool jhe . then lame sikit baru dye perasan saya .. saya buad bodoh .. arghh ta sanggup tgk muka dia .. sedih bohh .. saya buad dia takdek jhe , ima tetap bg semangat kat saya .. then sy tgk lhaa semua semua yg masuk competition semua kan .. ade dance , band and pertandingan karaoke .. dance saya sokong semua .. Aisya and Syamim .. korg mmg gempak lhaaa ! Hakim and the gengs .. korg mmg pandai ber-tecktonik .. All A .. saya ta kenal sorg pun . tp tahniah dpt tempat pertama ... then band ... Radio Riot yg menang .. congratz korg ! sha tahu korg mmg pemenang nyee . hihi .. karaoke .. Syahir anak cikgu Hashiedah ?? omg , dah lama ta tgk dia . dulu rapat dgn dia taw .. dah abes semua tu .. lepak lepak kat lua amek gmbr semua .. MR.A ada kat situ dgn band dye .. grr! saya sedihhh lagi .. tp .. sy cuba happy kan diri .. saya ambil gambar dan gambar dan gambar ! hehe .

ramai yang hadir yee .. antaranye , rudy , cicok , gigi , berg , anom hamdan , anis , lala , nuryn , err sape ag ea? ramai lhaa , saya pun ta egt dah . HAHA . ape ape pn Gala Night itu best !

2 comments: