Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

sangat menyeronokkan !


ini satu cerita ..

sepanjang saya keluar jhe dari Kuantan , tak henti henti saya minum air .. kenapa ? BANGI PANAS ! saya kecemburuan terhadap hubby saya kerana dia kate Kuantan hujan .. sampai jhe di Bangi .. kakak telefon rakan dia tanya kat mane , kawan dia sedang tonton wayang bersama kekasih .. jadi , saya , mama , kakak n baby fikir kat mana tempat yang sejuk untuk melepak .. saya terus mengajak mereka pergi ke ice room sambil menikmati ais krim dikala cuaca panas ni .. sampai je , kakak order .. saya malas ambil tahu kerana saya tak sabar nak online *wifi lajuu .. seronokkk!* ais krim dan air sampai dahulu .. saya tak puas makan .. sbb sangat dahaga .. sehabis aiskrim satu mangkuk , spaggety sampai .. makan sambil online *burok prangai* . tunggu rakan kakak sampai 3 jam di dalam ice room . kepenatan melanda ! sekemudiannye datang satu family .. muka comel .. putuh .. diselaputi pula dengan bedak compac brape inci pn saya tatahu .. duduk sefamily di belakang meja kami .. "aboh , akok nok hok ni .." "ni nasik bubo gapo napok laeng smace jaa" "ibu,acik nok aiskreng sore jaa .. toksir kongsi"

aduuu , kakak saya tak dapat tahan , ketawa terbahak bahak lantas saya meng-cover kakak saya kerana mereka semacam tidak selesa dengan tindakan kami .. kami tersenyum ..

berbagai perkara berlaku .. dailog mama bersama rakan nya ..
"t kat mana ?"
lantas dengan confident nye mama menjawab "dekat ice WORLDDDD"
tang world to sebut bukan maen confident ! kakak dan saya tergelak besar ! kami terus memberitahu kepada mama "ice room" .. haha .. bukan apa .. mungkin sbb barusan tadi kami baru habes berbual tentang 'mawi worldd" hahaha .

rakan kakak telefon lalu kakak mengangkat ..
"hello you .. ohhh ni adik dia ye .. ohh takpe takpe .. kami tunggu .."

aku menanya ..
"adik dia ke kak ?"
"a'ah"
"laki ke perempuan?"
"entah lah akak pun tak pasti*jawab sambil leka"

aku dan mama memandang akak .. dalam seminit lepas tu ..

"ehhh ! ya allah .. HAHAHAH . mcm mane pulak akak bole jawab mcm tu . HAHAH tak sedar langsung .. dalam otak nak ckp perempuan , tapi mulut keluar "tak pasti" hahahaha !

satu ice room dengar gamaknye ..

sudah selesai semua .. kami check in di Tune Hotel . di damansara .. malam kami melepakkan diri di The Curve .. kemudian kami ke KL ronda ronda ..*ada mamat hot dress mcm Justin Bieber duduk ditepi Pavi* balik tidur ..

keesokkan harinye .. kami check out di Tune Hotel dan bergerak ke Amani Hotel di Bangi .. tujuan .. ada hal di bangi tentang kakak punya kolej ... seronok sakan saya kerana Amani Hotel ade Wifi . lajuuuuuuu ! haha . pelbagai lagi lawak jenaka yang kami lalui selama 3 hari berada di sana . penat seronok semua ada ..

yang tak best .. tak dapat fb budak kerja sogo to sbb saya tak bg email saya .. sorry awak yee .. bukan tanak bg , tapi saya taknak tipu hubby saya . tapi saya sempat baca name tag awak .. saya tahu nama awak . :P

No comments:

Post a Comment