Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 12, 2010

Raya Kedua

yang hadir ke rumah saya

petang
tak ramai
kak aidil and 2 org kawan lelaki.
pastu cousin 1 family .

maghrib
bo,ejat [ kawan sekolah ] and cousin ejat . mule mule cousin bo ade datang , perempuan , tp dye segan so bo hantar balek uma .

malam
kate ima na datang .. dari pukul 6 aku tunggu dye ..ta dtg dtg gak .. hmm . aku pn tungguuuuu lagi .. last last dapat call ima ckp dye ta dpt dtg .. sbb mawee cousin dye dtg ..
aku pn masuk laa umahh .. FRUST tak terkate bff aku ta dtg dtg braye uma aku lg .. ekudkan aty mmg na nanges , tp malas na menunjukkan kecengengan aku tuh .. aku makan MEE KARI . wlaupun aku ta suke and ta bole bla dengan kari .. aku pakse jugak supaye aku ta nanges .. then .. makan makan n makan aku dah naek na muntah . then .. aku dengar mcm ni baby cakap

"ehh kak ima"

aku toleh ke arah pintu and BERLARI dari dapur menuju ke pintu sambil menjerit "IMAAAAAAAAAAAAA!!!" then aku pelok dye .. hehe , [ menyesal makan mee kari td ]
haha then aku pukul mawee sbb ni sume rancangan dye untuk mengene kan aku . haha . mawee jahat ! heeee . rupe rupe nye satu family aku dah tahu yang ima n mawee na kenekan aku . shit . sume gelakkan aku taw ! ahaa .

lepas to busuk and the gangs pulak datang .. [ hafiz faisal , emy black and adek ijat kuu ] haha . HABESS !
tunggu 3 syawal pulak .

TADAAAA
. bye !

No comments:

Post a Comment