Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 10, 2010

Malam Raya !



hey everyone ! aku nak story sket about malam raya aku and family . fiuhh mmg best lahh .. lepas je bebuke siap baso baso pinggan sume . aku kua tgk pak long aku maen mercun . haha . wlopn aku taw aku ni "melatah" aku tetap na peg tgk jugak . sbb seronok . aku suke dengar . haha . tapi yelahh .. penyakit aku nih susah na semboh . dari kcik lgy .. na buad mcm mane kan . keurunan .. yg saked aty nyee .. aku jee yang terok . saudara mara yang laen tadek laa terok mane . aku abes cover dah , taley jugak . ehh lari topik dah . haha . emm .. pastu da tgk mercun sume .. kiteorang cocok pelita . santek wohhh ! aku suke lah . haha . pastu da satu family duk lua duk tgk pelita , pak lang pak long and abah na pasang mercun roket .. mama and akak tros lari masuk umah . HAHA . tah pape .. dah la lari masuk umah .. siap tutup tlinge lagi to . AHHAHA ! aku and baby je duk kt lua ag . wkto mecun bunyi .. denga suare mama and akak "dah laa to .. dah la to" HAHA ! kelaka jee ..

lpas da abes sume .. kiteorg pergi GIANT shopping barang dapur .. aku pkai amek jee ape yang aku rase aku na makan . heee . well , aku rapat dgn abah , ape yang aku nak , dye bg jee .. lau dye ta bg pn aku bekeras nak jugak . HAHA ! ye saye rapat dgn abah . HAHA ! kenakalan aku di sekolah lame dlu pn abah cakap ekud abah . ngee . tp mama ckp .. abah tape .. sbb laki . aku ni pmpuan , ta elok .. haaaa .. tape tape ma , adik da beruba di sekola baru ni . HAHA . lari topik lagi duh . pastu dah siap shopping sume singgah umah mak sdare . beborak .. patu rase kueh yg dorang buad , even yg dah hangit , aku makan paling byk . HAHA !! pastu pastu .. lame sket .. baleekk .. balek uma to .. tros ke dapo kemas kemas sume yg ptot .. patu aku TERPAKSA minum air KOPI O untuk menghilangkan nantok [ tp nantok gak ] haha .. patu aku terus amik bawang putih satu plastik , cili padi 15 bijik and bawang merah 1 plastik . aku buad kat lua umah sbb tyme to ujan sedap jee lah . sejuk . hehe . tp kekadang tempias jugak lahh hujan . hee . pastu pakat reramai duk lua .. mama,akak n pak long . pak lang duk dlm uma maen game , abah kejap je duk lua pastu masuk sbb nantok .. baby awal awal lg dah tyto .. pastu beborak laa smntare aku duk ptong bwg . patu pak long kate ade lagu raye baru best .. aku suh pasang . rupe rupe nye lagu keling . HAHA . bejoget laa aku .. aku suke rentak keling . ngee . mmg fun lahh . tgh tgh ujan bkumpul kd lua teman aku . seronok . agaknye cmni la kud kawan kawan aku kate seronok beraye kat kampung . huwmmm .. ;') ehh pape je lah . skg pkol 6.05 AM .. aku tak tyto tyto ag . mmg nantok tp .. lau aku tyto mmg susa laa na bgon . ngeh . emm smpay disini saja yaaa . DAAAA .

~ Sir Lump Mud Hurry Rawr Year Eye Deal Feat Three ~

No comments:

Post a Comment