Did you know that .....

my fullname is Nik Nur Natasha Amira . Kuantan Pahang . i am seventeen years young ! u already know that i AM 'spm candidate' so dont ask me anymore about that .. dont be so REDUNDANT ohkay ? i love PINK COLOUR .. * if i can , i want the whole world full of pink colour !* obsessed with JUSTIN BIEBER and AVRIL LAVIGNE ! like Bruno Mars,Selena Gomez,Katy Perry & Rihanna's Songs . my mother is always gonna be my IDOL . love dancing & singing . lazy girl*yeke ? :P .. day dreaming, manja gedebek & slow motion ! hehe .. i have two sisters, the older one is Nik Nur Asmara Amira .. 20 years old and taken ! younger one is Nik Nur Kaytrisha Amira .. 6 years old .. booked by someone ! HAHA ! i love my family and i love my friends . thats all u have to know bout me . takyah lah busybody sangat ! byee !

sing sang song sung

You Belong With Me

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 8, 2011

Tu diaa !

Perempuan itu .. sering buat saya marah dan saya pernah berkata bahawa saya benci padanya ! perangai dia yang tak menentu , sekejap baik sekejap singa betina membuat kan saya rasa nak bagi penumbuk saje . perintah saya macam saya ni kuli .. dan kata kata kesat yang keluar dari mulut dia amat menyakitkan hati .. dia control hidup saya . saya dah naik gila dengan dia . dia kata , saya tak layak belajar UiTM shah alam *sebab saya nak sangat masuk situ ! insyallah ! sakit tak hati korg ?

Tapi , perasaan itu semua sudah berlalu .. sekarang , bila sayasudah meningkat besar baru saya sedar betapa saya disayangi oleh dia , dia lindungi saya dengan begitu kukuh !

Kemarahan dia terhadap saya , itu kerana dia nak betulkan kesilapan saya . bukan kerana dia nak tunjuk hebat dia .

Memerintah saya , kerana dia nak saya jadi seorang perempuan yang tahu buat kerja rumah . bukan seperti perempuan zaman sekarang .

Kata kata kesat dia untuk menyedarkan saya ..

Dan control hidup saya kerana dia tidak mahu lihat saya menjadi perempuan rosak seperti yang terdapat di dada dada akhbar .

Dia kata saya tak layak belajar kt situ sebab dia taknak saya susah nti and tak nak saya rasa apa yang dia rasa .

Selama ini , saya hanya fikir dia jahat jahat dan jahat ! tetapi , semasa susah .. baru saya ingat dia , baru saya cari dia . semasa saya lapar , baru saya teringat masakan dia . teresak esak saya menangis bila teringat semasa saya berkata saya benci padanya dua tahun lepas . yaa , saya menyesal dengan kata kata saya itu . betapa kejamnya saya terhadap seorang perempuan yang begitu menjaga saya .

Siapakah dia ?? seorang perempuan yang sangat berdikari , berfikiran positif .. dialah satu satu nya Kakak saya .. Nik Nur Asmara Amira .

Kakak , adik tahu adik banyak buat silap dulu . adik selalu lawan cakap kakak and tak dengar cakap . kakak , tak semestinya adik cakap adik benci akak , makn

enye adik benci akak taw . adik sayaaaaaaannnggg kakak . serius tak tipu .


2 comments: